יום שני, 25 במאי 2015

הקשר בין כוכב הלכת פלוטו למצב הכלכלי בעולם – מאמר שני



על פי האמונה היהודית, ברא הקב"ה בחוכמתו האין סופית את כל העולם על כל תכולתו, את הארץ ואת כל אשר בה, את השמש ואת הירח ואת כל צבא השמים. ולכן בהכרח יש בכל הבריאה את חוכמת האל: בכוכבים, בהרים, בימים, בנהרות, בכוכבים - בכל.  
חז"ל הסבירו לנו שאומנם לכוכבים יש השפעה על העולם, אבל "ישראל מעל המזל" כלומר: עם ישראל נמצא מעל השפעת הכוכבים. אם עם ישראל היה מושפע מן הכוכבים, כי אז לא היה קיים כיום.
 
במאמרי הקודם כתבתי על כוכב הלכת נפטון ועל השפעתו העצומה על האירועים בעולם. ציינתי כי פלוטו הוא כוכב המהפכות המסמל שינוי יסודי ודרמטי בסדרי שלטון, כלכלה, חוק ומשפט, התחדשות, פליטה, את הריסתן של מסגרות ישנות והקמתן של מסגרות חדשות. הוא קשור בין היתר גם לארוטיקה, מוות, והיוולדות מחדש. פלוטו שוהה בכל מזל בשמים בין 20-23 שנים, משך מהלכו בכל מזל ומזל בשמים תלוי בפריסת כוכבי אותו מזל. בשהותו במזל מסוים עובר העולם שינויים דרמטיים המותאמים לתחום השפעת אותו המזל. 
במאמרי היום אכתוב על השינויים הכבירים שצפויים לנו בשנים הקרובות, בהשפעת נפטון, בתחום הכלכלי ובתחום הסדר העולמי, אבל לפני כן אני רוצה לציין ולהדגיש: 
בשנים הקרובות יעברו מדינות העולם, הן באירופה, הן ארה"ב והן עוד מדינות, מהפכות כלכליות כל כך חזקות, עד שיהיה צורך לשנות את הגישה הכלכלית בעולם. המטבעות יוחלפו, המטבע ין האירופאי לא ישרוד, גם הדולר האמריקאי לא ישרוד, תהיה קריסה כלכלית טוטלית בעולם שתגרום למדינות להמציא דרך חדשה לקנות מוצרים. לא דרך כסף שאנו מכירים כיום, אלא באמצעים אחרים חדשים. ב12 למאי 2013 יעבור כוכב צדק (יופיטר) למזל סרטן – מזלה של ארה"ב, ואז ינסה נשיא ארה"ב ליזום מהלכים כלכלים מרחיקי לכת, אבל אלה לא יצלחו. 

משבר כלכלי גדול יתרגש על ארה"ב ויתפשט לכל העולם. משבר שיפיל את כל כלכלות העולם. פלוטו הנמצא בזווית דיסוננסית, דיסהרמונית ולא יציבה לכוכב הלכת אורנוס יגרום גם לנפילת משטרים ולעליית משטרים טוטלריים שאת התחלתם אנו רואים במדינות ערב. שני כוכבים אלה נקראים "כוכבי הדור" והשפעתם חלה על דור שלם. הפעם הקודמת כששני כוכבים אלה היו באותה זווית התרחש בשנות ה30 של המאה ה20, אז קרסה הכלכלה האמריקאית, וקמה התנועה הנאצית בגרמניה. במצב כוכבים כזה כאמור, משטרים נופלים, ודיקטטורות חדשות קמות בעולם. כתוצאה מהיבטי הכוכבים, צפויים שינויים גדולים שישפיעו על העולם כולו ותתחיל מלחמת צדק נגד שחיתויות..
ובארץ, ובכן, בארץ נמצא יותר ויותר אנשי שלטון ושררה מסתבכים עם החוק, תנועת הצדק החברתי תקום לתחייה בעוצמה חזקה פי כמה ממה שהייתה ותפיל את השלטון. המצב הכלכלי החמור בארץ יאלץ את כל האוכלוסייה להדק את החגורה ולחיות על פי הקיים ולא על סמך אשראי או "מינוס", אלה יחלפו מעולם המושגים הישראלי. תהיה בארץ שאיפה להתחדשות באופן מעשי וישראל תעבור מהפכה של ממש. כל אלה יקרו כבר בשלוש השנים הקרובות. מעבר לכך פלוטו שישהה בגדי עד שנת 2030 ימשיך במהפכות שלו הרחק הרחק הלאה.   
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה